Bilhandlarn

Nu har jag och mina päron varit och bestämt en färg på våran nya bil ;) En vit blev det :D
Ska byta om strax och sen ge mig iväg till stallet, kameran hänger säkert med för det är ju så fint och soligt idag!
________________________________________________________________________________________________

Nalle har haft skumma "knölar" i ljumsken ett tag, och nu hade han fått ungefär där sadelgjorden ska ligga också! Marie hade ringt veterinären igår och hon trodde att det var någon allergisk reaktion av något slag. Men vi har inte märkt någon skillnad på nalle förövrigt, men jag ska rida lite lungt barbacka på hacket idag. Hoppas verkligen att de där knölarna försvinner och att det inte är något allvarligt!

Kram / Maja

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen en Volvo????

2011-09-17 @ 14:24:43
URL: http://hastflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0