Mockat... ;)

Idag innan middagen har jag :

  • mockat inne!
  • fyllt vatten inne och ute
  • packat hö
  • fyllt foder
  • mockat crowns hage med ebba
  • mockat toppans hage med ebba

Men nu har jag bestämt att Toppan vilar idag istället för imorgon, för imorgon har Maja Nalle och då kan jag rida med hon + att klockan är ganska mycket ändå ;) Men jag ska till stallet snart igen och borsta upp poan min som rullat i lera och så får hon hoppa i ett täcke! =D


Crowns ville hjälpa till eller så var han bara sugen på att äta upp grepen :)

kramar/Ida


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: det hoppas jag verkligen!!! ;)

2011-03-21 @ 19:47:15
URL: http://lbystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0