TACK, TACK OCH ÄNU EN GÅNG TACK!!!!!

Jag vill tacka världens bästa Linnea =) Följde massa ledtrådar i stallet allt från jodopax och vätedioxid, till varmt och luktar illa, sen till en garderob innan jag kom till "mössen" (fodertunnan)
och på den lappen stod det har du läst boken "mannen under trappan" ? Det har inte jag men du borde kolla under trappen, stod det :) Där var det en lapp till --> följ det blåa snöret då hittar du snart skatten. Snöret ledde mig upp på vinden och bakom höt stod ett stort paket =D
På paketet stod det :

IDA DIN FJORTIS !
Grattis i efterskott !
tack för att jag fått rida din ponny ♥
Lycka till på alla tävlingar i vår !

/Linnea, the one and only.

Jag öppnade paketet och där låg ett jätte fint schockemhöle schabrak, vitt med silver och guld kant :) Nån dag före stod jag på royal och drömde om exakt detta schabrak, Linnea måste ha ett 6:te sinne för jag hade ju inget sagt. Tack!!!





kramar /IDA

Kommentarer
Postat av: Linnea

nu kan du vara snyggast på tävlingsplatsen i vår! :D

2011-01-09 @ 00:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0