bästa Toppan <3

Idag var jag i stallet släppte ut djuren, pappa mockade hagen och jag boxen ;) Sen tog jag och saga ner julpyntet och fikade bullar. Sen  mockade vi åt Dux, Nalle och crowns --> flitigt värre va? Sen hängde jag med Eva Lott och marie och red hela gunsen i trav och tog dom 2 första galopperna :) Hade pelhamet och hon var perffa, gjorde lite rumpa in och rumpa ut osv. Hennes trav var kanon, formen oxå och bra galopp med så det gick sååå bra.
Min mobil har slut batteri så kan inte lägga in några bilder, för den är så gott som död!!!

TOPPAN I TORSDAGS :)
Just ja, vi var och grattade rickard sen hängde jag med Ebba till srk och kika på när hon red. Det gick prima ballerina =D

kramar /Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0