Skor!

Detta är inte speciellt hästigt men jag kan berätta det ändå ;)
Imorse före skolan hann jag och Maja gå på stan. Vi går till scorett och jag hittade ett par tygskor som jag köpte. Nu för en stund sen skulle jag prova dom igen och...

...Jag tar på mig högerskon och ska sedan sätta på mig vänsterskon, då jag ser att det är en högersko och inser att jag för första gången på väldigt länge tatt på mig skonarna på fel fot! Men nej så var det inte heller, utan hon i kassan hade skickat med mig två högerskor, TVÅ HÖGERSKOR! :S Så mamma måste byta skorna åt mig någon dag.

TOPPAN IDAG :D
Red ut och hon var helt otroligt fin :) Så fin har hon inte varit på ett bra tag! Hon var lätt i handen men hade hur mycket energi som helst så hon fick oxå busa av sig lite ;)

rörigt inlägg! Undra om någon läste allt???



/Ida


Kommentarer
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar

2011-08-25 @ 09:55:44
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Ida & Elsa

Vi lästeallt! ;)

2011-08-27 @ 13:18:17
Postat av: sandra

så fina du och toppan är tsm! =)

2011-09-05 @ 23:08:21
URL: http://sandraledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0