Igår :D

Hej allihopa :) Har varit lite dålig uppdatering här på sistone ;$ Luciashowen gick iallafall kanon! :)
Igår var det ridning på SRK för min del :D Red Evita, som bet mig i armen när jag borsta hon ;@ Ajaj ;) Men hon var asrolig att rida ! :D Vi gjorde skänkelvikningar, några specialserpentiner (som vanliga fast istället för att rakställa så ska man rida som ett S över medellinjen) och så galopperade vi lite utan stigbyglar :) Gick ganska bra men det var iallafall kul! :D

Förresten så kanske jag ska köpa Emmas gamla ridhjälm för hon har beställt en ny Charles Owen :) Det blir nice!



Toppan är så fruktansvärt söt på dessa bilder !

/ maja

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är inte bara Toppan som är söt på bilderna! :)

Kram Kicki

2010-12-15 @ 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0