Hoppningen igår :)



Här har ni en film som snäll-Linnea har gjort :) Dissa mina händer ibland :P


Hanna DRESSYR !!!
Idag red jag dressyr för Hanna. Vi började att träna i skritten och när hon stretade emot i tygeln så skulle jag driva på hon framåt och hålla kvar ett stöd. Vi övade oxå att hon skulle reagera på skännkeln. Längde skrittstegen vilket resulterade i en sjukt bra trav direkt sen. Ökningarna, formen och steget och allt var Toppen. Jag är sååå stolt över hon :') Hon har aldrig varit så fin :) Min underbara ponnie ♥
Nu ska jag duscha sen se hoppningen som är på tv :)

kramar /Ida

Kommentarer
Postat av: Karin och Lisa

Ida: Vad fina ni är tillsammans, du och Toppan !

Kul att du också hoppar henne. Toppan gillar det, iaf om man inte går över m. Det såg ju jättebra ut !

Vi hoppas att ni får ett riktigt fint 2011 tillsammans. Kanske kommer ni till Näsvik en sväng igen.Själv har vi jour ikväll ! på Näsvik. Vi tar in hästarna redan vi 15-16. Sen ska Lisa och 2 hästtjejer från Näsvik äta gott och se på filmer medan jag och Martin ska åka och fodra kväll vid 21tiden.

Jag har lagt in en länk till eran bloggsida under länkar på vår hästhemsida, www.varahastar.se jag hoppas att det är ok.

Hälsa fam också !

Hälsningar Karin och Lisa

2010-12-31 @ 06:48:44
URL: http://www.varahastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0