dan före dan före dan före doppare dan

Blev det rätt ??? asså rubriken =)

Iaf, gårdagen : Toppan vilade, jag stor städade sadelkammaren och smörjde hoppsadeln --> med ett strålande resultat på bägge delarna :D

Dagen : Blev banan och emma kom på besök för Maja skulle testa hennes hjälm --> trevligt, trevligt :)
Jag travade fram Toppis med Emma som tränare och Maja som publik, kan det bli bätttre? Jag tränade på att flytta in och ut rumpan på en volt + tempoväxlingar. Hon var allmänt tjurig, seg och lyssnade inte för skennkeln nå bra. Men Emma red henne sen och efter en stund vart hon jätte fin och gjorde bra ökningar, skennkelvikningar och vart as fin :)
 
Men nu ska jag hoppa i säng :P

 God natt /Ida

Kommentarer
Postat av: Emma

fina toppis:)!

2010-12-22 @ 21:29:10
URL: http://emmaarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0