Älskade människor :)

Jag har fått hur mkt som helst, jag är sååå lycklig!!!!
  kolla bara!!!!
 tränset jag fick av Linnea ;)

Både min och Ellens :)  halsbands ur ;)
nytt dressyr träns =D

Ja, jag orkar inte lägga in mer bilder  nu :)
Men jag fick: Halsband
                   Halsbands ur
                   Film
                   smink
                   choklad
                   ridbyxor
                   träns 2 st
                   dassbok
                    bellman bok
                   transport skydd
                  plattång
                  hudkrämer, tvålar, pängar, tofflor, hästgodis, borste, svampar och b-vitamin:)
Men jag måste bara säga TACK till er alla :)

Kramar/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0