resultat!

LC:1: Framridningen blev lite stressig pga väg val,(lång historia, pappas gps ledde oss ut i skogen men men). Hann rida fram i 20 minuter så  hon hann  inte bli helt avslappnad men skötte sig ändå rätt bra ;) Lite mot hand i fattningarna och så men annars fin. Fick 58.89% och jag är nöjd. Jag hamnade just utanför placering 3a av 9 ;)

LB:1: Hon blev dö fin! På banan var hon hur fin som helst hon har aldrig kännts så fin på tävling ;) Det vart 60.34% och delad andra plats :P Vad ska jag säga mer än att hon är bäst! :D:D:D

foto: Tove Söderström

Bästa ponnyn!

mer bilder imorgon.
/Ida


Kommentarer
Postat av: Karin Stare

Jättegrattis till dig och Toppan ! Vad kul ! Ni är så fina ihop.

Här har vi huset fullt av valpar, 2 kullar med 4 dars mellanrum, 5 i varje kull. De är 15 och 19 dar gamla idag. Kan ses på hemsidan www.kamaskennel.se under valpkullar P-kullen och Q-kullen. Jag är helledig med dem nu till den 31/10.

Ge en kram till Toppan från oss.

2011-09-06 @ 09:18:01
URL: http://www.varahastar.se
Postat av: Hanna

Kul med en andraplats! :D

2011-09-11 @ 15:42:43
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0