Hej på dig :)

Hoppningenn gick väll sådär om man sumerar allt. Ibörjan när jag red fram hade hon bra bjudning och var lyhörd :) Sen hoppade vi en oxer på medellinjen i trav och galopp, första hoppen var inte fagra men sen hoppade hon fint. Sen var det bara två diagonaler med hinder då, som vi skulle rulla på som ett timmglas =) Detta gick kalas ibörjan och sen brännde hon på ganska mkt en gång men  sen gick det najs igen innan hon tjurade ihop. Då vägrade hon gå, blev tyngre i handen  och gick inte fram alls :( Jag fick typ släppa tyglarna och gasa lite  sen gick det bättre men hon slöade mot hindret sen och då la vi ner det och då fick jag över hon ;) Sen gav vi oss och jag la ner hon, då var hon fin fin =P När vi kom ut kissade hon, så hon kan ju blivit segare för att hon var kissnödig hon törs typ inte kissa i manegen :S Gullan♥ Eller så var det tjur toppan som kom fram ;) Skit i filmen, filmade med fel kamera, får inte in det på datorn än + att det inte gick så bra  ;) Nu ska jag sluta tjattra !!!
Men .....
Det gick som det gick, inte som det skulle :P Men Toppan är bäst ingen protest♥

någar dagar sen!!!

kramar IDA


Kommentarer
Postat av: Lovisa Ö

Haha du är fan bäst hehe

2011-01-07 @ 13:37:11
URL: http://lovisaoberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa Ö

2011-01-07 @ 13:37:47
URL: http://lovisaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0