Ridstövlar!

Idag var jag och pappa och provade stövlar, först for vi på Kusen o co., Pioneer stövlarna som jag har babblat om var desvärre för små :( Vi fick kolla i MH katalogen, och där hittade vi ett par Richmond high rider. Hon skulle beställa hem dom i min storlek så att jag får prova och sådär :) Förresten måste jag bara säga hur trevlig personal dom har på det där stället:D! Vi svängde förbi royal också, där hade dom stövlarna hemma, men i en för liten fotstorlek, men hon på Kusen skulle ju beställa in en storlek större i foten. Men resten passade skitbra! Så det blir förmodligen dom :)

Haha, orkade ni läsa blir jag impad! :D

/Maja

Kommentarer
Postat av: mikaela

dom är verkligen hur trevliga som hellst på kusen:D

2011-08-14 @ 22:29:35
URL: http://mikkels.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0