Najs =D

Hallo, haloo=) Har varit  hos Larsson och ätit gott, varit med kompisar och varit ute i mörkret :)
Red dressyr idag då jag mest ridit ut på senaste. Hon var as fin......
När jag kortade tyglarna i skritten var hon ganska fin, jag ville dock att hon skulle fram lite till så bara peta på hon lite, näe då stannade gammla fröken och kickade bakut flera kickar på raken, två gånger från stillastående;) hahhaa:P sweet.
Sen när jag travade var hon framåt och hade ett bra steg drev jag lite började hon inte "springa" utan längde steget vilket känndes jätte najs. ÅSÅ galoppen, hon är ju bäst. Med rund, mjuk, bra form och massa energi sammlade hon sig jätte, jätte fint i galoppen och sen ökade hon bra med. Jag är bara så glad, TOPPAN = BÄST :)
 Bästa rid passet på ett tag. Naä, färdig babblat nu.
 
Var ju på invigningen det var najs, var typ mest med Emma hela tiden, HAHHA :D
Imorgon ska jag släppa ut pollarna och så blir det ev. uteritt med Annelie.


PROV RIDNING:)

KRAM /IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0