Tävlingen!

DRESSYRRYTTAR-TEST: På framridningen var hon fin, blev lite seg på banan men hade ändå en bra form och hela travdelen gick kanon. Ökningen hade kunnat varit mycke bättre dock ;) Men hon vart rätt så fin i galoppen oxå och jag var jätte nöjd! =) resultat: 59.3%

LB:1 :
På framridningen var hon seg försökte gasa fram hon lite och så där ;) Vilket måste funkat bra för på banan var hon jätte fin fast hon var lite seg. Hon höll formen bra och var lydig  Jag är sååå nöjd!!!
resultat: 58.97%

Mina bästa resultat än så länge men vi ska komma över 60%!!! Men hon var inte så här fin för typ 3 veckor sen, allt har gått så mycket frammåt sen jag red för A-M! :) Älskade ponnie <3<3<3 Bilder kommer sen då världens bästa hästskötare oxå aggerade fotograf. Nu ska jag duscha sen ska jag och Maja fota varanndra ;)

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0