Programträning

LC:1....  Det gick bra eller jätte bra =) Vilken skillnad mot förra årets programträning!!! Jag hade lite orolig hand, ilket jag är fullt medveten om det måste tränas bort... Men övergångarna i serpentinerna var mjuka och fina och hon var inte stark och hade en perfekt trav, typ fart osv. Så jag är nöjd!:D När jag hade ridit skulle man få applåder och då stod vi där och så kom Toppan på att applåder var farliga så då galopperde hon därifrån, haha:D
Sen dess tyckte hon att läktaren var lite kusligt men det gick.

LB:1... Detta gick oxå bra men hon var lite trött. Jag skulle tänka på att ställa igenom henne mer på serpentinerna. Vilket jag då tänkte på andra gången jag red igenom programet och av bara det lilla gick det mkt bättre! Jag är jätte nöjd över Toppan... :)

Och så kan jag förövrigt komma med en tråkigare nyhet...

... det blir ingen umeå tävling den 26 mars, det var redan fullt när jag skulle anmäla mig :( Men då får vi tagga april som bjuder på klubbtävling och lokal hemma tävling...=D


Toppam fick ha knoppar ;)


Sen lekte hon clown!!!

Det var allt och om nån har orkat läsa allt så blir jag typ förvånad :O
kramar/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0