Ändrade planer!

Solen skiner och det droppar från taken, termometer visar +8 grader = vårkänslor i mass vis!!!!! =) Jag började morgonen med att hoppa i kläderna, äta frulle och gå ut med hunden precic som planerat. Jag gick med Wilma i 1 timme och passerade oxå stallet. Fixade vatten och drog av toppan täcket ;)  Men sen gick jag hem och bara slappade. Det behövde jag nog, har varit ganska trött och igår kväll hade jag dunnder ont i huvudet. Men har nyss ätit lite pizza till lnuch och ska nu bege mig mot stallet. Där väntar mockning i box och hage hö packning, foder fix och så tror jag hästarna vill ha lunch snart ;)
  puss<3<3<3<3

kramar/ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kommer HEM den sista mars - 3e april! TJOHO!!! Säg till om du behöver hjälp med ponnyn då hehe ;););)

2011-03-08 @ 17:34:25
URL: http://lbystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0