rubrik ;)

I morse fick jag presenter → pengar till charles owen wellington classic hjälmen :)
                                          en jätte fin ring
                                          fina blommor
                                          en tavla ellen hade gjort
                                          en bok (2011 ) där jag kan skriva vad jag gjort när jag ridit
                                          och tårta så klart :P
                                         +pengar

Jag är jätte nöjd =) Sen ikväll kommer folk på fika och sånt najs. Men nu ska jag klä på mig och ut och gå med Wilma sen ut och rida ;)

bild från förra vintern -->toppan, jag och Johanna :)

kramar /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0