NÖJD!

Jag är jätte nöjd med dagens dressyr-pass :'] Fin poan<3
Men iaf började med att skritta fram på långa tyglar såklart, men tränade ändå på att hon skulle gå framåt och stanna utav bara vikten. Detta gick över förväntan, tränade oxå att vända på små volter utan tyglar vilket gick mkt bättre en vanligt :) Sen redan när jag kortade tyglarna var hon lätt i handen, hon var jätte fin i formen, traven och allt!
I galoppen tränade jag bara på  att  hon skulle fram för skännkeln och det gick oxå fint-->bra galopp oxå så :)

nöjd, nöjd och nöjd!!!!

Imorgon ska jag och Maja vara i stallet senast 9, absolut senast. Vi ska ut på en uteritt sen ska vi träna frihets dressyr och ta vinterbilder =D najs!

 
Toppan efter dagens ridpass:)

kramar/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0