BANAN :)

Idag blev det att rida på banan, Ebba red oxå :) Jag sov hos Ebba från igår till idag därför uppdaterade inte jag så mkt. Men vi har varit ute och varit i stallet ganska länge idag ;) Sen ska Ebba börja sköt om crowns oxå så det blir kuligt.

Men iaf det gick inte så bra för min del att rida idag hon var lite seg och stark, men what ever?? Imorgon går det kanske bättre =D Så imorgon blire det någon uteritt på något vis och så fyller jag år!!!! Så då ska jag vara i stallet på förmiddagen osv, för sen blire att fika med folk :P
På torsdag blire hoppning för Linnea och på fredag dressyr för Hanna = jätte kul :) Dock så ska snäll-Linnea flytta på måndag och fyyy vad jag kommer sakna hon :( *snyfft*. Men livet får gå vidare, hon kommer ju hem till sommaren :)



Två bilder på Linnea :)

kramar /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0