Matfesten!

Hej gott folk! Hoppas allt är bra med er. Ida har bott hos mig i helgen, mamma och pappa är i arvidsjaur så det har varit riktigt trevligt :) Igår red jag med Ida och Saga, Barbacka på banan, med 15 minuters fram/avskrittning i skogen så det var riktigt bra! :D På banan gick det väl sådär, kan inte riktigt peka på vad som gick dåligt, men det har gått bättre iallafall. Idag ska jag och Ida på matfesten och käka lunch! Sen blir det köttmiddag, mumsigt värre :)











Lite småplock från kvällen igår!

/ Maja

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

sv: jaa, jag har varierat det litegrann beroende på.. Men nu har hon med en delvis kedja bak (den från hööks) och då brukar jag det så att den hänger löst men så den spänns när jag drar hackamoret typ halvvägs upp :P haha rörigt... men iallfall... blir hon stark brukar jag spänna det aningens hårdare då hävstången blir lite starkare. :) haha, hoppas du förstår vad jag menar :)

2011-08-28 @ 18:04:24
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0