Hackamore!

Tjena! Nu har skolan börjat om och Nalle har kommit tillbaka så nu är allt som vanligt :) Idag red jag ut innan skolan började. Nalle har fått akupunktur, laser och massage. Och marie tyckte att han har känts lite konstig i frambenet efter det. Men jag kände i stort sett ingenting, men jag tog det lugnt iallfall så skrittade typ bara :) Fick låna Toppans hack och testa på Nalle. Det gick fint!:D Kanske lånar det någon fler gång när man ska rida lite mer ordentligt så man riktigt kan känna hur han går på det :)

Nu har jag tagit en powernap och ätit, nu blir det nog att spela sims!

Ha de bra!

/ Maja

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Ja hackamore är rätt underskattat! Tycker att det är bra att rida på! Det problem som finns är väll att det är svårare att svänga och ställa igenom hästarna och att vissa hästar kan trycka in näsan och gå lite bakom hand när trycket på nosryggen kommer :)

2011-08-25 @ 13:55:11
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0