Calle & Brandy! :)

Jag har verkligen försökt att göra ett inlägg via mobilen, men det har inte funkat :o Och våran laptop funkar knappt ;( Nu ska jag sluta bortförklara mig och istället berätta lite om dagen!

Ungefär vid 11 cyklade jag och Ida iväg till södra bergsbyn för att rida Calle & Brandy. Vi red på banan, Jag började rida Brandy, sen i slutet bytte vi :D Båda är verkligen kanonfina ponnysar som vi är jätteglada att få ta hand om denna helg!!:D Desvärre så missade jag hjälpinstruktörsmötet idag på SRK, dom ringde mig medans jag var i Byske (vi åt middag där) Och jag hade självklart glömt mobilen hemma, så jag hade ett röstmeddelande som jag inte kan lyssna på för att jag inte har några pengar och blabla.. Men dom kanske ringer imorgon annars kommer jag ju dit på Måndag :D

Imorgon tar nog jag och Ida med oss kameran till stallet om det inte ösregnar förstås. Så lite bilder får vi allt hoppas på att det blir!

Ha en trevlig kväll!
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0