Bad i skatan!

Hejsan! Idag har jag hunnit med mycket roligt! :D Först var jag med Emilia, Sen vart det hem och äta en supergod middag. Efter det for vi till kusen, dom hade fått hem stövlarna jag skulle testa ;) Högra stöveln satt jättejättebra! Ganska hög, men dom sjunker ju och då blir det kanon. Den vänstra satt inte liiika skönt, eftersom den veckade sig i hälen och det framkallade lite skavsår ;) Men det skulle gå över när stöveln mjuknat och så, så det är bara att härda ut! :D När jag kom hem därifrån for jag, Saga, Ida, Maria, Tyra, Vera, Dux och Dun till skatan, vi skulle bada med ponnysarna. Kanonmysigt!







På min kamera finns det inga bilder från då vi var ute i vattnet, det har Saga på blogg :)



Och här har vi då stövlarna :D

/ Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0