Tappsko..

Idag så red jag och ida fram ute, sen på banan. Dressyr + bommar blev det :D Gick faktiskt riktigt bra:) Märkte desvärre att Nalle hade tappat en sko sen då vi kom tillbaka ;( Jag cyklade till bryggvägen och kollade om han hade tappat den där, och det hade han! Var lite rädd för att någon annan häst/människa skulle trampa på den och göra illa sig.. Även fast inte risken är så stor ;)
Som tur är skulle han skos på Tisdag, så det är ju ganska snart. Så imorgon tar Marie han, så får jag rida han någon gång efter Tisdagen ;) Då blire tyvärr inge storänges imorgon D: menmen, det finns inte så mycket jag kan göra :P



Bild från i somras när ekholm grillade godis! :) Måste göras om i år! :o

/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0