Det gick strålande =)


Hoppade typ så där ^

När jag red fram jobbade jag med att Toppan skulle svara framåt och vara allert! Sen hoppade vi fram på ett kryss sen linjen och sedan dom andra ;) Toppan tjurade typ nån gång men annars var hon kanon fin, jätte kul att rida då
När vi gjorde det till en bana och vi kom på linjen så landade Toppan i fel galopp och rann iväg och jag fångade inte upp hon på ytter och då höll vi på att gå omkull :O Hon gick  ner på knä men allt gick bra. Sen gick det kanon när jag tog linjen igen och då red jag verkligen mellan hindrena oxå Det var riktigt skoj att hoppa! Linnea travade av :)
Maja bjuder på bilderna någon dag!

kramar/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0