Ridningen igår :D

Haha, Ida ville ju att jag skulle blogga om min ridning igår så därför kan jag ju göra det :D
Hoppades på att få rida Kompis ;) Men jag fick Max och det gick ändå bra, Det gick iallafall bättre än förra veckan då jag red han. ;) Vi började med att rida fram fritt, Mycket tempoväxlingar och volter. Sen körde vi en övning med skänkelvikningar osv. Försökte rita en bild hahah...



Haha, jag tycker att den vart ganska fin (A) Det dåliga var att det alltid vart stopp där nere vid volten, Så det vart astrångt så då skrittade typ alla där och då vart de ju ännu trångare D: Men då vi väl travade så gick det ganska bra :] Skänkelvikningarna gick faktiskt ovanligt bra! Förra veckan gick det mycket dåligare ;( Det tror jag är lite därför att jag nu har jag lärt mig att vara mjukare i handen och krama/lätta på han så att han inte typ bara stretar emot ;)

Efter skänkelvikningen fattade han fel galopp ett par gånger, Menmen ;)

Så de gick ju rätt bra :D Nu kanske jag ska dra och kolla då ida rider toppan eller då ellen rider santoz ;) Får se :D

Soo long långkalsong! :D / Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0