Privatlektion på kompis idag :D

Som rubriken lyder så hade jag privatlektion på Kompis idag! Det gick så otroligt bra, nästan hela tiden iaf :]

Vi började att trava fram lite på volterna och så, han var ganska seg men jag fick ett spö av ida. Då gick det superbra! :D Han arbetade jättefint och skänkelvikningarna gick kanoners. (Han blir lätt ganska het med spö, men höll jag det bara där så gick det finfint!) Sedan galopperade vi lite på volterna, bytte varv och gjorde skänkelvikningar i andra varvet också :D Det svåraste var när vi skulle öka traven en långsida och sedan rida en 10 meters volt. Jag var tvungen ta tillbaka han jättemycket :) men det gick endå bra med det mesta ;)

Så det jag ska träna på till nästa gång jag rider han blir att verkligen SITTA PÅ RUMPAN och ta tillbaka han ordentligt :)

Hoppas att jag får ha han på julkursen också! Då blir maja jättejätteglaad :)

Ha en bra dag! :D / Maja

Kommentarer
Postat av: ida

Najs att det gick så bra =)

2010-10-29 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0