Stalldag :)

Jag och Maja tog bussen till staden imorse för att möta line och hoppa på bussen till medle :)
Vi skulle rida Faipen (lines syrras häst ) desutom western det var as skoj men jag var inte så king :p
Sen tog vi och åkte buss till stan igen sen till bersan, där det blev lunch hos mig :) Sen kom även Emma och Linnea och vi provade bett som dom hade med sig, och det blir förhoppningsvis att införskaffa ett kvimbel bla,bla bla vet inte riktigt vad det heter :) sen red Maja och Line lite i skogen :)

Imorgon taggas dressyr träning.
line och faipen

maja och faipen :)

Fanns inga bilder på när jag red bara film men det pallar jag inte lägga upp.
Jag vet att stiglädrerna såg korta upp för maja men vi  red med lines läder ;) Hahaa :D Bilder på tjockan får maja uppdatera med för dessa bilder finns på majas kamera ;)
Ikväll blir det film med mamma:)
Imorgon ska jag hänga med maja till frissan på morgonen sen ska vi spela pingis =)

KRAMAR /IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0