Jag och ida är glada hästflickor nu ! :D

Hihi, Nu är jag och ida superglada. Varför berättar jag i slutet av inlägget :)
Idag hade jag iaf ridning, Hade finaste madicken :D I början kunde man ju undra om hon var vaken över huvud taget ;) Hade inget spö eller något heller. Var tvungen att driva vartenda steg i galoppen och det var jobbigt -.-'
Sen skulle vi rida på en volt och flytta ut bakdelen på öppna delen och trava på stängda osv. Gick bajs i början, men sen fick jag ett spö av hanna och lite tips och då gick det prima skinkaa! :D

Jag och ida har för ett tag sen kommit hem från stallet efter att ha fyllt vatten och mockat klart åt toppan osv :D Jag ska sova hos ida inatt och imorgon tar vi bussen som går 08.35 till schtan, och sen den som går 09.20 till medle för vi ska vara med line och vara hos hennes syrras häst och sen åker vi tillbaka och rider toppan :D

Ja, varför jag och ida är så glada är därför att på lördag väntas majas premiär uteritt som medryttare på nevelle noss, och vi styr kosan mot storänges!! :D Därefter blire boda boo :D

 
        Toppan idag!                                       Jag och madicken!

  Glada hastflickor! :D



SÖTLINE! :*

Tjarrraaaaaaaa / Maja å ida


Kommentarer
Postat av: Line;)

Snygg jag var då;)

2010-11-02 @ 08:29:33
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn biljetter till Göteborg Horse Show + andra fina prylar!

tack för att du hjälpte mig med att välja bilder! Resultatet kommer upp i veckan.

2010-11-02 @ 16:24:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0