hoppelitoppan :)

Käkade skrov med Linnea innan vi drog upp Toppan på srk. Dit kom även sofia som oxå var ett trevligt sällskap ;) Vi byggde iaf så här typ :

RÖDA BOMMAR --> TRAV BOMMAR
resten var hinder =)

Det gick iaf såååå bra, jag är så sjukt nöjd ;)  Hade pelhamet och hon vart perfekt på det. Dock fick jag ibörjan brassa på några långsidor i galopp så hon svarade framåt lite mer. Sen vart hon jätte fin hoppade bra och var glad och taggad men ändå lugn och lyssnade. Vi hoppade iaf en linje vilket gick kanon, sen hoppade vi brutna linjer oxå och det gick prima ballerina :] Hindrena låg bara på 50 cm kanske, sen hoppade jag ett räcke på 75 cm.
Men hon lyssnade så bra och hade en bra galopp, jag är så stolt över gumman min :']
Sen tog Linnea något skutt oxå och det såg så fint ut :) Imorgon är det Hanna träning och då ska jag testa rida med fasta ringar ;)

KRAMAR /IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0