Dagens ridpass :)

Mamma och Wilma följde med ut :) Vi red genom skogen och jag travade i snön, sen kom vi ut till discgolfen och där travade jag lite till innan jag började galoppera. Först ville hon bara springa iväg i galoppen, men efter mkt övergångar och lite skänkelvikningar började hon arbeta på bra. Jag red tempoväxlingar och hon vart jätte fin. Sen blev det även nån galopp som var lite mindre krävande på hem vägen i skogen. Hon la av några
bakut-sparkar oxå, som vanligt =) haha, det är så kul med hennes mini bus :D Mamma tog några kort med mobilen oxå :)

haha :) kolla glasögonen på hakan ;)
hahahaa :D
<3

Snart ska jag äta lunch sen ska jag till stallet och städa, mocka, fixa hö och foder och smörja.
Linnea hörde du??? jag ska smörja !!!
haha:D
ja, det är nämligen bara Linnea som smörjer mina saker :)

kramar /Ida


Kommentarer
Postat av: Linnea

applåder ida!

2010-12-19 @ 17:10:33
URL: http://lbystedt.blogg.se/
Postat av: Maja

Kan ju meddela att smörjandet och städningen sköts upp till idag istället (A)

2010-12-19 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0