älskade Toppan :`)

Min fina ängel skötte sig prima skinka på träningen :]

Hahaa :D Jag säger ju att jag äger i paint ;) Men sakerna betyder : röd--> stutts
                                                                                                 blå--> travbom
                                                                                                 grön--> travbommar med längre avstånd

Vi vände rätt upp mot travbommarna, travade över dom sen kom vi fram i galopp och hoppade stuttsen
och tog varannan gång vänster varv och varannan gång h.varv. När vi tog v.varv travade vi över bommarna med längre steglängd och i h.varv tränade vi igångsättningar och avsaktningar. Sen bytte vi varv, alltså stutts först sen hinna bryta av innan travbommarna :) Tro det eller ej jag kunde stanna :`]
Fin gumman skötte sig alltså galant, någon gång vart det lite tjaffs i vändningen men hon gav sig snabbt :) Jag är super nöjd det var så kul =) När jag travade av hon var hon mjuk och lösgjord, hon e' så trevlig då ;P
Hanna fick en julklapp av oss i dressyrgruppen, det var MASSA GODIS ;) Hon vart as nöjd!

KRAMAR /IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0